Kızlar neredeyse 5ay önce doğum yaptım spora ne zaman başlayabilirim acaba. aslında eski kiloma döndüm ama göbek kaldı. Havalar soğuk bebeğimle yürüyüşe çıkamıyorum emzirdigim için de cok acikiyorum hatta tatli krizlerim geliyor çoğunlukla o yüzden evde egzersiz yapiyim diyorum artik baslayabilir miyim