onlyy Kızlar adetim 2,3 gün gecikti pazar test yapmıştım adetimden bir gün önce negatif çıkmıştı kuruma cizgisi bile çıkmadı bugünde hafif pembe leke gelince peceteye acaba mı dedim test yaptım böyle çıktı kuruma cizgisi mi bu da geçen ay kimyasal geçirmiştim korkuyorum açıkçası
filiizzr onlyy hiç anlamıyorum bu şeylerden ama üste kalsın diye yazıyorum ben ilk hamile testimi erken gebelik testinden almıştım o da böyle çıkmıştı sillikti hatta eşim inanmamıştı
onlyy onlyy albi testi yanıltır mı bugün pembe leke geldi peceteye adet gecikti 2 gün adet mi olcam hamilemiyim çözemedim kan da veremiyorum bugün
filiizzr onlyy en iyi kan testi ile çıkar kan veremiyorsanız pazartesi günü erken gebelik testi almak bence
456PlayerEsra onlyy geçen ay kimyasal gebelik geçirdiyseniz bu ay hamile kalma ihtimali düşük değil mi ya ? Hormonlar yumurtalar bile daha düzene girmemiş