Merhaba sevgili anneler, oğlum 33 aylık tuvalet eğitimine başlayalı 10 gün oldu ama ne kendi söylüyor ne de tuvalete oturmak istiyor.Bu yüzden gözle görülür bir şekilde ilerleyemiyoruz, güzel güzel anlatıyorum olmuyor, kızıyorum bazen olmuyor.Kızmam çok yanlış farkındayım ama bazen sabredemiyorum sürekli dediğimin tersini yapıyor çünkü.Otursa da tutuyor damla damla akıyor bazen belli yani tuvaleti var ama bırakmıyor.Ne yapabilirim lütfen fikir verir misiniz?