ceren_tomris Bebeğim 10 günlük ve ilk haftada süt fazlalığı şimdide fazla azalma yaşıyorum yetmiyor sütüm gerçekten süt yapan şeyleri yazarmısınız ? 🤦🏻♀️
momas ceren_tomris anne çayları çok işe yarayor e bebekte mamsel var ben onu almıştım baya iyiydi. Pekmez ceviz ve tabiki bol su içmek lazım
slngkts ceren_tomris tahin, bulgur pilavı, dereotu,helva, şerbetli tatlılar özellikle irmik helvası, kuru dut çayı bende coşturuyordu. Ama en önemlisi mutlu olmak 🥰bol bol su içmek.
ays45 ceren_tomris su bol bol su için ve sık emzirin. Göğüslerinizi uyarmanız gerekiyor. Bebeğinizle ten teması yapın. Stres yapmamak çok önemli
ceren_tomris momas mamseli bi kişi daha önermişti kesinlikle alıcam bende promalt aldım işe yarar belki diye
ceren_tomris sngl58 gerçekten öyle zor bi durum iştahsızlık halsizlikte yapıyor üstüne bide sütün olmayınca berbat hissediyorsun
nohutunannesi KİMYON bir bardak ılık suya bir çay kaşığı karıştırıp içiyorum hem bebeğe gazına hem süte çok faydasını gördüm
ikimelekannesi24 ceren_tomris ayva hoşafı içebilirsin canım benim direk sütümü indirmişti bide bol su iç en önemlisi de bebeğin uyudukça sende uyumaya çalış 5 dk olsa dinlen oda sütünü arttırır