Yasmin doğum kontrol hapı kullanıyorum arkadaşlar adetim 1 ay oldu gelmedi doktora gittim bende test yapmıştım bu arada ama negatif çıkmıştı neyse gittim doktora ultrason ile baktı bir kis bir gebelik bir sorun görmedi bir de kan verin dedi ama gelir stres yapmayın dedi ve beni gönderdi ben de gebelik olmayınca önemsemedim kan vermeden çıktım ama o zaman gittiğimde adetim 10 gün geçikmişti şimdi 1 ay oldu geçilmesi ve hale yok ben doğum kontrol hapı içipte adet görmemeyi ilk defa yaşıyorum hadi iğne olur anlarım niye olmuş olabilir aranızda sağlıkçı var mı ?