Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 28 gün oldu 2 gündür vucudumda agrı zonklama hafif ateş var ayrıca dikiş yeri degil ama karnımda dokununca ağrım var ve karnım sert toparlanmıyor göbegim dikisimin üstüne doğru sarkıyo resmen yarın doktora gidicem ama böle bişey yasayan varmı