Sanemsoz Merhaba 38. Günümdeyim ve hala kanamam var, normal mi bu durum? Hiç azalıp bitecekmiş gibi değil.2 gün sonra 40 olacak o kadar sıkıldım ki ped takmaktan:( sizlerin ne kadar sürdü?
Zuleyham Sanemsoz benimki 39 gün sürdü sonra sarımsı lekeye döndü normal bence çoook aşırı olmaması lazım ama yoksa dr a gitmen gerekir
Ynctlgtmn Ynctlgtmn evet benim coknoldu kanamam zaen dogumdan sonrada ve uzun surdu ama azalarak bitti