kaanesra günde 6-7 kere bebegımı beslıyorum her beslenme öncesi ve sonrası yapıyorum. 3 saatte bır kızımı beslıyorum beslenmeden 20 dk önce 10 ar dk sağım yapıyorum. Beslenme ortalama yarım saat bazen 15 dk bazen 1 saat sürüyor beslenmeden sonra da 10 ar dk 1 tur daha sağım yapıyorum. Sonra 3 saat gecıyor aradan önce 10 ar dk sağıyorum kızımı doyuruyorum sonra 10 ar dk bır daha sağıyorum. Sütüm 30 cc lerdeydı sonrasında hıc azalmadan minimum 120-230 arası gıdıp gelıyor mama vermıyorum bu sayede.
Tabi ben iki kere sağımı emzirmediğim için yapıyorum ilki emzirme sonra sağım gibi oluyor.
Eğer emziren bir anneysen önce bebeğini emzirir bebeğin doysun araya bir 20 dakika falan koy işlerini hallet 20 dakika sonra onar dakika bir sağım yap. Emziriyorsan da önce bebeğini besle o sıra araya mesafe giriyor zaten sonra bir tur dahasa bu sefer göğüse şey oluyor Bebek’te uymuyor biraz daha süt üretmek lazım diye bu seferde süt üretime geçiyor artış oluyor.