Selam annelerim oğlum 14 aylık geçen ay doktor kan testi yaptı ve demiri biraz düşük çıktı. Ferro sanol şurup verdi 3 ay kullanmamızı istedi. Daha ilk haftadan oğlumun dişleri siyahladı enjektörle vermemize rağmen😞😞 daha çok küçük çok üzülüyorum bunu yaşayıp düzeltebilen varmı dişçiyemi gitmek lazım nolur bi akıl verin😞😞