momas ama işte kaç çocuk var o kadar çocuğu nasıl çıkarırlar bu arada benim binam yeni ve giriş katta oturuyorum dışarı çıkmam 10 saniye bile sürmez okul güvenli gelmiyor ama ne kadar yollamamazlık olur onu bilemiyorum artçılar devam edicek dedikleri için korkuyorum aslında