kty819_ çok üzüldüm rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın dediğiniz gibi Allahtan ümit kesilmez bol bol dua etsinler birde bu süreçte lütfen umut tacirlerine inanmasınlar falanca balı filanca karışımı alın bidahaki ay hamile diyenlere, sizde büyü cazı vs var okuyalım diyenlere vs inanıp bi ton para vermesinler sadece dua etsinler lütfen konuşun çünkü başımdan geçti biz inanmadık ama inanan çoktu