Bebeğim şu an 17 aylık, ilk dişini 14 aylıkken çıkardı. İlk üst dişleri ikisi birden çıktı. Bi tanesi bi tarafa doğru yamuk. Sonra alt dişi çıktı o bayağı çapraz yan duruyor yani nerdeyse. Emziği çok seviyordu dişi yok zaten diye veriyordum, meğer damak yapısını bozuyormuş. Doktor 15. Ayda azalt sonra da bıraktır dedi gündüz hiç vermiyorum. Başına gelen sonradan düzelen var mı?
