aylss nazts01 ilk 1 ay 2 saatte bir emzirdim ben sarılık riski vardı bizde. İlk aydan sonra süre arttırılabilir
Gamzeumay Sarılık gibi durum söz konusu değilse en geç 2 saatte bir emzirin. Mide kapasiteleri çok küçük olduğu için hemen acıkırlar istedikçe verin saat gözetmeksizin 🙂