Kubra9 Hanımlar merhaba 11 haftalık hamileyim midem başından beri çok kötü bir komşum bu ilacı önerdi kendide hamileyken kullanmış kulananlar varmı bi sıkıntı olurmu ??
aylss Kubra9 ben doktor önerisiyle kullandım kardeşim de başka dr a gidiyordu o da bu ilacı kullandı. Bulantımı baya baya kesiyordu akşam 2 adet alıyordum. Memnundum
Mrcasl-1 Kubra9 Dr önerisiyle kullandım gebelere bulantı önlemesi için verilen bir ilaçtır çok da etkilidir iyi gelir
ggrqnitt Hamileliğimin ilk haftalarından son gününe kadar kullandım bırakmaya çalıştım ama mide bulantılarım hiç bitmedi .
neslisahhh Kubra9 Ben son ayıma kadar kullandım bulantım hep vardı ilk 3.5 ayım yine de kusmakla geçti doktorum günde 4 taneye kadar içebileceğimi söyledi ama ben 12 saatte bir içtim dayanmaya çalıştım sonra günde 1 de düşürdüm arkadaşım da hamileliğin ilk 4 ayında günde 3-4 tane içiyordu
gg3848 Kubra9 benim doktorum vermişti bulantım ve kusmam 9 ay durmadığı için ben 9 ay içtim ama bence yine de doktorunuza danışın
aselkussum Kubra9 bana bunu önerdi doktor ilk başta hiç fayda etmedi sonra zofer TB oda fayda etmedi daha mideme inmeden kusuyodum sonra hergun gidip zofran serum takiyodum mecbur elhamdülillah bebişim sağlıklı doğdu çoklu besin alerjisi var ama bu ilaçların etkisi varmıdır bilmiyorum bide doğurana kadar mide koruyucu kullanmıştım ona rağmen günde 3-4 kere asit kusuyodum gebeliğin sonuna kadar
Kubra9 12 hafta muayenem var ama midem dayanacak kadar değil ne yemek yiyip içebiliriyorum herşeyden tiksinme koku hassasiyeti vs hepsi var eşime aldırdım ama kulannmamda sıkıntı olurmu die tedirgin oldum
annesinintatlisi Ben ilk aylar midem bulanıyor demiştim doktora o da bunu yazmıştı. 2 değil de 1 içiyordum günde. Baya kesmişti bulantıyı
myavocado Kubra9 hamile arkadaşım doktor önerisi ile kullandı, gebelikte kullanılan bir ilaç bildiğim kadarı ile ancak mutlaka kullanmadan kendi doktorunuza danışın mutlaka. Hiç birimizin gebeliği, bünyesi aynı değil, doktor kontrollü ilerlemekte fayda var
dayes Kubra9 ben kullandım bulantımı kesmedi biraz uyku yapıyor ama çok uyumadım kafam sersem gibi oldu sadece
1prensessannesi Kubra9 bende kullandım 3 aya yakın. İyi geliyor bir aksam 1 sabah yatardım yeterli gelirdi bana