Serapucr Kızlar pazar günü arkadaşlarla pikniğe gidicez tatlı bende yolda giderken falan bozlmyacak akmaycak erimycek güzel bir tatlı yapamak istiyorum hailyle mangal falan yapcaz en son çayla yenilcek bir kaç saat beklicek yani ne gibi birşey’ yapyım sizce
Dmt-01 Serapucr ben sütlaç yapıyorum genelde küçük kavanozlarım var 335 cc mi ne kapaklı hem akma dökülme olmuyor bide termos çantam var onun içine koyuyorum bişey olmuyor.hazır baklava yufkasından rulo baklava yapın hem pratik hem güzel gider güzelce kapaklı bi sklama kabına koyarsınız bişey olmaz
Suuu Serapucr Sütlü tatlılar olmaz en iyisi şerbetli tatlı yapmanız. Şekerpare filan güzel olur. Ya da tarcinli cevizli kurabiye çayla güzel gider. İyi eglenceler şimdiden 😇💐
kader539_ Serapucr ayy ben Hindistan cevizli bayatlamayan kurabiyeye bayılıyorum içine biraz çikolata damlasıda atarsınız hamuruna misss
Mnli Serapucr pikniklere en iyisi kek bence akmaz kokmaz bulaşık çıkarmaz he kuru olmasın derseniz çikolata soslu
Beyzaveduru Bence kurabiye en iyisi elmalı kurabiye olur. Şerbetli veya sütlü tatlı akacak edecek sunması da zor
bittercikolata__ Serapucr bunu deneyebilirsin canım https://www.nefisyemektarifleri.com/browni-kurabiye-7422768/