Kızlar bebeğim 14 aylık yeni yapıldı 1 yaş aşısı alerjik bebek süt ürünlerine alerjisi var diyeti hala açmadık. Sağlık ocağı ısrarla 1 yaş aşısı için çağırıyordu yaptırtmadım hastanede yaptıracağımı söyledim sürekli arayıp darlıyorlardı yaptırmadın mı hala getir biz yapalım vs. Diye. Bebeğimin alerji testi falan yapıldı sosyal pediatriye yönlendirildi orda ki doktor iki farklı aşının olduğu söyledi bir aşının içinde süt proteini yumurta vs. Var diğerinde süt proteini olmadığını söyledi alerjik bebeklere göre bir aşı dedi ve yaptı aşımızı. Şuanlık bebeğimde bir sıkıntı yok çok şükür gözetim altında da tutuldu bir süre. Diyeceğim o ki alerjik bebeği olan anneler kesinlikle hastanede yaptırın aşısını. Ebe bana ısrarla getir biz yapalım dedi ve yapacağı aşı her bebeğe uygulanan içinde süt proteini olan aşıydı iyikide yaptırmamışsım diyorum şuan.