papatyagibi Leylaa_ Bende bayılıyorum buna Ama babam ( sıhhi tesisatcı ) kullanıssız oldugunu söyleyerek kocamın aklına girip yaptırtmadı 😂
suhedaaaaa Leylaa_ Görüntü olarak çok iyi duruyor ve düşününce baya iş görecek bir şeymiş gibi görünüyor ama bence; temizlemesi kesinlikle zor, sürekli zahmet isteyen bir şey bilemedim.
Leylaa_ ikibebekannesi34 😂😂 inşallah Benden beğeniyorum ama kullanışlı mı merak ediyorum . Bulaşık yıkamak için küçük mu olur . Çünkü tencere ve büyük şeyleri makinaya koyamiyoruz
Leylaa_ papatyagibi ayy usta bilir ya 😂 görsellik çok güzel evet ama ömürlük olacağı için kullanışlı ve güzel olsun istiyorum. Bende emin olamadım
papatyagibi Leylaa_ Evet usta olarak kullanıssız ve gereksiz buluyormus en iyisi ve saglamı klasiklermis 😂
Leylaa_ papatyagibi ben şey sevmiyorum ya . Hani sıvı sabun bulaşık ilacı sünger oluyor tezgah dolu görünüyor ya onu istemiyorum . Havuzun kenarında yerleri oluyor görünmüyor o şekil istiyorum
Leylaa_ suhedaaaaa Evet görsel güzel ama . Bulaşık yıkama alanı küçük gibi geldi bana. Temizlik olarakda zorlayabilir kullanan birisi olsa iyi olurdu 😂