Bestlak kullandım içmediğim hoşaflar falan kalmadı bol su içiyorum ama bi şekilde arttıramıyorum sağdığımda 30 40 ml anca çıkıyor ve gerisini mama vermek durumunda kalıyorum. Bebeğim 2,5 aylık emdiğinde memede süt bitince çıldırıyor mamaya geçiyorum, sizin tecrübelerinizi merak ediyorum