Oğlum 3,5 yaşında hastaydı vücudunda enfeksiyon var biraz. değerlerine baktırmak istedik. Ige 141 çıktı. 0-60 arası değer normalken bizimki 141. Araştırdım kandaki antikor seviyesi diyor. Bişeye alerjisi mi var yoksa enfeksiyondan dolayı mı ıge yükseliyor. Sebebi ne olabilir. Dün doktor baktı sonuçlara ıge ile ilgili bişey demedi. Önemli bişey olsa demez miydi ? Sizin de böyle olan var mı