mucizeikizlerim İkizlerim 1 yaşına girecek. Doğum günü hediyesi arayışındayım. Sizce ne alabilirim. Aklımda scooter var ama eşim daha küçükler yazın kullanamazlar diyor. Panda araba da güzel mi emin değilim. Fikirlerinize açığım
Ballilokmam11 mucizeikizlerim scooter için bence de erken ebeveyn kontrollü bisiklet alabilirsiniz hatta şöyle bizde şu model var hem ebeveyn kontrollü hem de scootera çevriliyor ilerde
mucizeikizlerim Ballilokmam11 bunu görüyorum da bütçemi çok aşıyor 2 tane alacağım için. Scoot and ride alsak kullanabilir mi
Cilekbiskuvi mucizeikizlerim LEGO duplo olablr. İlk arabam olablr. Aktivite masası( bende yok gerçi ama) yürümediyse yürüme arkadaşı.
bebisilay mucizeikizlerim merhaba yeni görüdm ben de düşünüyorum az kaldı ne aldınız acaba bana da fikir olur
mucizeikizlerim bebisilay magly 72li manyetik blok aldım. Ama oynayamıyor tabi. Biraz geleceğe yönelik oldu. 3 tekerlekli bisiklet de alacağım