Nrkzy benden başkasından yemek yemıyor. En sevdığı kişi de olsa babası da olsa yok. Biberon maması da keza öyle takıntı yapmış sadece ben yedırecem ben uyutucam onu ne yazık ki güzel bir takıntı değil. Eşyaları oyuncakları koltukların altına sokuyor sanki o yapmamış gıbı Sonra da gelıp çıkartılsınlar diye inat edıyor. Müziği sevıyor oynuyor ama tek yok ılla bırı gelıp oynayacak onunla. Son olarakta teması sevmıyor yabancıya zaten gıtmez kendını elletmez bızımde kucağımızda 1 dk oturur öyle öpmeklerden sarılmaklardan hoşlanmıyor uzaktan sevecen onu 20 aylığız