Elfelf475 brn de emzridim….2 sene 2 kizimi da.bilmeden soylemiyoruz heralde….bilip bilmeden iftira nasil atiyorsunuz.bu arada post sahibi sagimla besliyor.emzirmekle sagmak ayni degildir asla.emzirince de sut azaliyor ama belli olmuyor emerken daha cok uyarildigi icin cok etkilenmiyor azalmadan.ama sagimla azalma olabilir.kaldi ki olabilir dedim ztn….olmamasi icin de daha cok sagarsa ustesinden gelebilecegini belirttim.birine bisey yaazarken lutfen burda emzirip emzirmedigimi sagim yapip yapmadigimi bilmeden konusmayin.ben 24 ay emzirdim ve 1 bucuk sene boyunca da ayrica sagdim isteyken.bu konuda tecrubem olmasa fikir yazmam zaten.