shahanife Oğlum 2.5 aylık sarılığı ne yaotıysak geçmedi bir türlü. Değeri 11 idi en son. Sınırı gecmediği.için fototerapi yapılmadı. Genelde herkes kendiliğnden geçer diyor 3 4 aya. Ama yine de merak ettim bu sarılık sonucunda kötü bir şey yaşayan var mı?
byzyldz shahanife zarar görecek bir değerde değil endişelenmeyin dedikleri gibi uzun sürüyor ama geçiyor bizimki 3.ayda geçti kendiliğinden kilosu düşükse mama verebilirsiniz değilse ona da gerek yok
amansallagitsin shahanife bir cihaz var o cihazla sariliga bakiliyor biz hic kan vermedik. O cihazla takip ettik zamnla zaten vucutta gitti sariligi rengi kendine geldi hafifti bizimde yuksk degildi. Bol bol emzirin.
nesibeka shahanife bizde 1 aylığız hala sarılığımız devam ediyor o kadar uzun mu sürüyor çok yıprattı bu süreç benide en son 12 ydi bizimde ben hala uyandırmakta zorlanıyorum sizde de aynı mı emmek için kalkıyor mu
shahanife byzyldz hımm anladım 3.ayını bekleyelim o zaman. Eşimde sürekli hastaneye gidip kanını alsınlar istemiyor. O yüzden 1 ay önceki değer bu. Kilolu doğmuştu şu anda da iyi 7 kilo. Sadece anne sütü iciyor
shahanife amansallagitsin o cihaz bulunduğumuz yerde yoktur kandan bakiyolar. çok gelismiş bir yerde yaşamiyoruz :/
shahanife nesibeka İlk 10 gün falan öyleydi sonrasında Uyandırmakta zorlanmadım. Hatta uyutmakta zorlaniyorduk çok zor uyuyordu belki gaz şu bu sebeplerdendir. Şu anda da 2 - 3 saatte bir kendi kalkıyor emmeye
havvanurasel nesibeka kilosu gelişimi iyiyse korkmayın geçer bende ilk zamanlarda çok stres yapmıştım benim bebeğimde uyanmaz uyanırsa da uyumayı bilmezdi yavaş yavaş toparlıyor bebekler
nesibeka shahanife bizde durum çok farklı napcamı bilmiyorum her uykusu değil ama bazı uykusundan zor uyandırıyorum ve dediğiniz gibi uyutmakta da zorlanıyorum uyumadığında durup bakınan bir bebekte değil ağlama halinde ve sanırım bebeğim kolik 🥲 o kadar yorgunum ki zorlanıyorum
shahanife nesibeka Allah yardimcınız olsun. Sarılik ilk 10 günde zararlı diyorlar. O da belli bir değerin üzerine çıkarsa. İnşallah zararı yoktur. Karaciğerle alakalı olsa başka brlirtiler de gösterir kendini diye düşünüyorum. Youtube da Dr Osman Gönülal videolarını beğeniyorum. Aylık bebeklerdeki değişimleri anlatıyor. Tavsiye ederim
havvanurasel shahanife benim de kızımın sarılığı çok yüksekti kan uyuşmazlığına bağlıydı değeri 12.30 larda felandı mama+anne sütü olarak ilerledik 1.5 ayda geçti bizimki de sık sık idrar takibi yapın ne kadar çok çişini yaparsa o kadar hızlı atlatır eğer çok ilerlerse beyin de hasar bırakır diye biliyorum ilk zamanlarda yarım saatte bir karnını doyurmaya çalışıyordum bende eğer elinizden geliyorsa 1 saatte bir doyurmaya çalışın
maygirl shahanife uzamais sarilik canim anne sutundende olabliyor bazen.2.5 ay bzdede gecmemisti ama tedavilik kadar yukselmedi gecti snr kendilignden.bol bol emzirin.11 15 arasndaki gün ışıgndan faydalandirin bebisi dik konum olmadgi saatlerde ayak drsek kol dirseklere kadar başı gunes almadan.geçer merak etmwyin
nesibeka Minionbiranne bakıcam mutlaka bu arada bir çok tahlil yapıldı neden yükseliyor diye çok şükür bişey çıkmadı şimdilik inşallah kendiliğinden geçer tüm bebişlere şifa versin Allahım
aylizbusra shahanife 2aylık şuan daha ilk haftada fototerapi aldık o gün degeri düştü en son 12 çıktı doktor uzayam sarılık dedi bir ay önce yarın 2.ay kontrolü var . Uzayan sarılık bebek gelişimi güzelse sorun yapmıor doktorlar. Meral ettim seninki de esmer bebek mi 😂
shahanife aylizbusra rengi çok değişiyor. Sarılıktan dolayı bazen esmer kırmızı tonlarında oluyor. Bazen de beyaz oluyor. Sarılığı atabilsek Gerçek renginin beyaz olduğunu düşünüyorum😁