Herkese merhaba
Umarım yaşayan yoktur ama ciddi manada zor günlerden geçiyorum çok iyi bir doktor ve hastane ile bu süreci yönetmeme rağmen birazda olsa içimi rahatlatmak ve benimle aynı şeyleri yaşayan anneler varsa fikir almak istiyorum. 4 yaşında bir oğlum var prematüre doğdu. 35. Haftada regl sancısına benzer sancı ile hastaneye gittim yatırdılar 1 hafta sonra suyum geldi ve acil sezeryan ile doğum yaptım. Hamileliğim çok zor geçti sürekli kusma ve bel ağrısı çektim hiç bi şey yiyemediğim yediklerimi dahi hep kustuğum için karnım bile yoktu 8. Ayda ancak karnım çıktı. Neyse..
Şuan yeniden hamileyim 27. Haftadayız. Bir haftadır yine belimde regl sancısı gibi ağrılarım vardı doktora gittim 2 gün önce nstde sancım çıkmadı türlü testler 2 gece hastanede kaldım böbrek genişlemesi olduğu anlaşıldı. Doktor böbrekle idrar torbası arasına stent takabiliriz idrar böylece böbrekten süzülür ve şişlik iner ağrı çekmezsin dedi ama benim eşimin böbreği seninkinin 2 katı şişti ben kendim doktor olduğum halde eşimi ameliyat etmedim dişini sıkmasını istedim dedi. İlaç verilemiyor maalesef sadece parol 6 saatte bir birde ekstra fitili var ama içiyorum su içmiş gibi asla bir faydası yok evde kıvranıyorum ağrı vurunca duvarları kemiresim geliyor yani. Sezeryan kesiğimin altındaki doku inceldiği ve farklı sağlık sebeplerimden ötürü erken doğum riskim olduğu için bebek kendi kendine 36. Haftadan önce doğmazsa da ben seni 36da doğuma alacağım zaten bana güven dişini sık dedi doktorum ve kendisine çok güveniyorum. Ama gel gör ki bu acılara da dayanamıyorum ne yapacağımı şaşırdım. Daha 27 haftalık ve 36. Haftaya kadar ben nasıl dişimi sıkacağım bilmiyorum 🤷🏼♀️
Genelde bebekte böbrek genişlemesi postu çok gördüm ama annenin kendisi ile ilgili sorun yaşadığını çok okumadım. Yaşayan duyan bilen varsa tecrübelerinizi duymaya çok ihtiyacım var