rgcaliskan bizde aynı durumdayız 5 aylığız. Zaten antibiyotik tedavi vermiyolar bu aylarda. Sadece hava ( ventolin, flixotide tarzı) yada ateşi varsa ateş düşürücü. 1 gün bizde hastanede kaldık bronşiyolit dedi doktor evde hava vermeye devam ediyoruz. Kesinlikle şu an çok çok daha iyi hırıltı ve öksürükler. Bebeklerin 2 yaşına kadar soluk boruları çok darmış. Virüste gelince iyice daralıyo astım gibi oluyolar. Hava bayağ işe yarıyor tabiiki doktor yazmalı ve saatlerini belirtmeli.