Berenikom geçmiş olsun el ayak hastalığı gibi.1 hafta falan sürüyor ağızda yaralar çıkıyor yemek yemesi biraz zorlaşıyor.Az tuzlu ekşi olmayan yemekler yedirmeye çalışın yumuşak püre tarzı yada sebze yemeği gibi. Biz atlattıktan sonra öğrendim karadut özünü az sulandırıp içirebilirsiniz iyi geliyormuş. Doktor antibiyotik vermedi bize virüs olduğu için işe yaramıyormuş. Ellerindeki yaralar için krem vermişti. Bir doktora gösterin