afra_krdg Bebeğimin gözünde uzun zamandır dikkatini çeken bir leke vardı. Geçtiğini düşünmüştüm fakat bugün dikkatlı bakınca hâlâ olduğunu fark ettim sizce ne olabilir başına gelen var mı?
Karanirem afra_krdg leke beyaz kısımdaki mi acaba anlayamadım benim yeğenimin siyah kısmında var doğduğundan beri doğum lekesi dedi doktor
defnesmam42 neslisah_1106 benzeri benim kendi gözümde var bendeki sarı renk göz beni korkulacak bisey değil bunlar doğuştan olur dedi benim için büyük ihtimalle hanımefendinin kızı ve sizin oğlunuza aynı şey vardır ama yine de bir göz doktoruna götürün içinizi ferah tutun diye yazdım size de 😇
2ogulveanne Benim ğlumun doğdugundan beri var onlar göz beni rahatsız edici birşey deil veya kötü bişey deil ailede de vardır büyük ihtimalle korkmayın