Oğlum 30 aylık olacak 1 aydır sürekli atma fırlatma vurma agresifleşme huyları başladı. Koşma atlama zıplama top oynama haricinde oyuncaklara ilgisi de yok. Her gün yağmur çamur demeden en az 2 saat dışardayız ama ordan da çabuk sıkılıyor. Doğduğundan beri zaten çok sıkılgan bi yapısı var. Memeyi bıraktık 1,5 ay önce ama onunla ilgisi olduğunu düşünmüyorum bu davranışlarının. Sizinkiler nasıl? Ben çok yorgunum, yetişemiyorum 😢