busragggg Kızlar kızım 14 aylık park yatakta rahat edemediği için Montessori yatak almayı düşünüyorum. Hatta yaptırmayı. Fakat bir sorum olacak sizce ayaklı mı yaptırayım ayaksız mı?
Omeraslan busragggg ben ayaklı yaptırdım. Temizlik açısından kolay oluyor. İki buçuk yaşında. Kendisi çıkıp iniyor
derya0689 Biz ayaklı yaptırdık ama altına sürekli oyuncakları gidiyor. Sürekli yatağı çekip almak gerekiyor. Altına çekmece yapıyorlar isterseniz yere sifir gibi oluyor. Simdiki aklım olsa öyle yaptırırdım hem oyuncak filan hafif malzemeler koyardik