Nurcan89 NariNariKiminYari Ay çok büyük şans maşallah eskiden insanları apartmanda yaşamaya özendirdiler her yerde apartman yüksek yüksek rezidanslar yaptılar şimdi bu deprem olaylarından dolayı hem bizler çocuklar için vs müstakil ev en iyisi 🙏🏻
NariNariKiminYari Nurcan89 kesinlikle her odada bahçeye çıkan boydan boyda camlar var her türlü çıkılır evden. Diğer ev 8. Katta merdivende bize ters kalıyor 8 kat inene kadar başımıza yıkılır allah korusun
Nurcan89 newmo Allah yardm etsin bizlere canm rabbim senide çocuğuna bağışlasın tüm anne babalarida aynı şekilde
Nurcan89 Balkizlarim aaa çadırın arabada olması büyük şans gerçekten belki arabada yer kaplar başka bı odaya koyalm vs dememişsiniz iyiki bizde bu sabah girdik eve Allah’ım bı daha yaşatmasın çok geçmiş olsun
Nurcan89 gizememre bı daha olmasın inşallah ya biz bu sabah eve girdik apartmanın kapısına kadar açık bıraktık olası bı durum için 😞
Nurcan89 cemreninannesi_ eşim girip bakmıştı eve eşya almak için hasar yoktu sabah girdik bizde Allah’a emanetiz artk hem biz hem yavrularımzzz ya 😔
arslanmom Nurcan89 tabiki arıyor düzenin yok tamm başımı sokacak yerim var ama ne bilem duş alamıyorsun tuvalette gitsem rahat edemiyorum. Evime hasretim resmen
Nurcan89 Usnac1995 evet ama deprem üst üste oluyor ya olduğu zaman ondan korkuyoruz😞 bizim ev hem eski hemde binalar birbirne yapisik maalesef
Usnac1995 Nurcan89 Deprem artık olmayacak diyorlar ya. Ondan içimi rahatlatıyorum. Deprem çantamı hazırladım, hayat üçgeni belirledim. Allahtan hayırlısı artık😢 Yeni binalarada güven olmuyor. Kayınpederim usta, hiç iyi malzemeler kullandırmıyorlar diyor
Nurcan89 ummukerem Anneliğin hayırlı olsun inşallah rabbim evladını hayırla sağlıkla büyütmeyi nasip etsin çocuk olunca iki arada kalyo insan dışarı çıksak soğuk ve kalacak yerler hijyenik değil eve girsen heran deprem korkusu 😞
ummukerem Nurcan89 teşekkür ederim inşallah Rabbim sağlıkla sıhhatli afetlerden belalardan uzak yuvamızda huzurla evlatlarımızı büyütebilmeyi nasip etsin 🤲 yenidoğanız hala bende korkuyorum dışarı çıkmaya Rabbime emanetiz inşallah o korur bizi
Nurcan89 cokbilmismom İlk gün eşimin iş yerinde kaldık dünde belediyeye ait bir yerde kaldk giriş kattı çıkmamız kolay olur diye orada kaldık . Ama yani insanın evi gibi olmuyor bı yerden sonra insan evini istyor 😔