Seren_beril Kızlar biz dün 6. Ay aşısı yaptık 6 ay 18 günlük bebeğim. Yeni çıkan 6 lı karma aşı var onu yaptılar akşam ateşi çıktı normalde aşılar hiç ateş yapmazdı bi tık kızarıklık oldu dün şimdi baktım kızarıklık başka yere yayılmış hafif morluk var aşı yerinde sizlerde de oldu mu böyle?
Gokturkmom Seren_beril Ben 4.ay aşısını yaptırdım aynı yeni çıkan 6lı karma aşıdan oldu yani .Bizde normalde her aşıda ateş olur bunda hiç bir yan etki yaşamadık şişlik kızarıklık vs de olmadı.
nrmnnn Seren_beril bizde dün yaptırdık ama ateş yapmadı iğne yapılır yapılmaz calpol içirdim ben bide gece yatırırken içirdim ateş olmadı ama hafif kıxarıklık var o kadarda olur diye düşünüyorum heniz yayılma falan yok soğuk uygulama yap kızarınca şişlik olunca soğuk uygulama yapın demişlerdi
ayseayliz Seren_beril 6.ay aşısında bizimde böyle olmuştu hatta dokunduğumda şişlik ve sertlik bile vardı. Hemşire normal demişti. Buz falan koymuştum bir kaç güne düzelmişti
yaraliceylanim Seren_beril bizde 5li karmaydı bu kadar kızarmadı ama kızarıklık ve hafif ele gelen şişlik vardı bunlar normal bir kaç günçinde geçer denildi ben masaj dahi hiçbirşey yapmadım yapma dediler bana kendi kendine geçti biraz ateş yapmıştı bizde de ilaç vermedim ben ama calpol verilebilirmiş bizim ilaç alacak kadar ateş yoktu
lylbet Seren_beril biz de bugün yaptırdık. Normalde hiç huysuzlanmayan bebeğim bugün çığlık kıyamet, ilk defa çizgi film açmak zorunda kaldım 2-3 dk izledi mecbur :( ateş olmadı çok şükür henüz ama hala fena halde, çarşafla falan sallıyoruz Geçmiş olsun
saree16 Evet aynılarını yaşadık hiçbir aşıda ne ateş ne huysuzluk olurdu ama aşıdan sonra hemen ateş oldu şişlik kızarıklık ve o günden beridir 10gün olacak gece uyuyan bebem asla uyumuyor anlayamıyorum açıkçası