30 aylık ve 13 aylık iki bebeğim var. İkisi de ek gıdanın başından beri iştahsız. Kiloları da sınırda. Çok yoruldum artık gerçekten günde 3 öğün binbir türlü oyunla yemek yedirmeye çalışmaktan. Yemediklerinde tüm modum düşüyor ne oyun oynayasım geliyor ne ev işi yapasım geliyor. Kan değerleri de normal. Kullanmadığım vitamin kalmadı. Önüne koyunca kendileri yemeye de çalışmıyorlar öyle bakıyorlar. Var mı deneyimli annelerden önerisi olan🥲