Merhabalar bebeğim kızlar 4 ay 29 günlük. geniz akıntısı öksürüğü vs var ama bugün keyfi yerinde şükür. Şimdiye kadar sağlık ocağının elinde aşı yoktu gelmiş çağırıyorlar ama şimdi de böyleyken yaptırmak istemiyorum ama çok da gecikti aşı. Yapılması sakıncalı mı yoksa yaptırmalı mıyım? Bir de genel olarak aşıyı olanlar nasıl atlattınız çok ateş ve oldu mu ?