5 haftalık hamileyim karnım çok ağrıyor. Hamilelik başında böyle ağrı çeken var mıydı? Kasık değil karnimim içi.
Birde, boyum 170 kilom 87. Göbeğim yok sayılır ama sağlıklı bir hamilelik geçirmek için tavsiyeleriniz neler? Arkamda bir oğlum olduğu ivin şuan tedirginim birşey olursa diye. 3 yaşında. Çok sağlıklı bir doğum ve hamilelik için tavsiye istiyorum 🫶🏼🫶🏼