Merhaba Hollanda da yaşayan var mı?
Ben kızımı Türkiye de doğurdum sadece 40 gün boyunca yapılan kontrolleri yapıldı, sonra Hollandaya geri döndük burda da sadece aşıları yapıldı ve boy kilosuna bakıldı onun haricinde doktora götürmedim. Şimdi kızım 2 yaşında merak ediyorum da burda hiç rutin kontrol yapılmıyo mu? Göz muayenesi kan tahlili vs gibi. Türkiyedeki arkadaşlarım çocuklarını 2-3 ayda 1 kontrole götürüyo acaba burda yok mu yoksa ben mi nereye götürmem gerektiğini bilmiyorum, bilen varsa yardımcı olabilir mi lütfen?