Merhabalar,mayıs 15’te doğum iznim bittiği için işe dönüş yapacağım bu süreçte nasıl ilerlediniz?
Ne zaman sağıma başlamalıyım?
Süt poşetleri aldım ama süt kapları daha mı kullanışlı?
Diyelim sağım yaptım işyerinde nasıl saklamalıyım,sağdığım sütler birleştiriliyor mu? Deneyimlerinize ihtiyacım var 🥹