afrakevser Kızlar uygun fiyatlı güzel günes kremi almak istiyorum ama bulamadım siz ne kullanıyorsunuz önerilerinizi bekliyorum ?
metemom_ afrakevser 8 buçuk aylık atopik cildi var Sebamed Bebek Güneş kremi kullanıyorum memnunum geçen denize gittik koruyuculuğu da gayet iyiydi
momas afrakevser güneş kremleri zaten pahalı ucuz alırsanız da temiz içerikli olmaz bence. Ben siveno aldım geçen e bebekte indirim vardı 400 küsürdü fiyatı
tospikannesi_ afrakevser siveno veya mustela öneriyor doktorum benim kızımok hassas ciltli hemen kızarır o yüzden doktorum mustela al desi iki yıldır mustela kullanıyorumok memnunum güneş kremini uygunu yok malesef 300-400 den başlar tabi 300 e kaldıysa
denizalismom afrakevser temiz içerikli olanları sayayım birkaç tane bende karasızım. Siveno, incia , minela care, badger, ecowell .
Limoncekirdegii denizalismom ben ecowell kullanıyorum fakat yapısı biraz katı zor sürülüyor bilginiz olsun.
tospikannesi_ afrakevser en düşüğü 300 dür eğer varsa demek istedim oda kıytırık bir marka olur mustela pahalıdır evet internette 500 e var bayağı alıcısı var ben almadım önceden ama göz gezdirin isterseniz,
kalu afrakevser ben uzun zamandır müstela kullanıyorum evet biraz pahalı büyük boydan alıyorum ben yeri geliyo bizde kullanıyoruz eczacımızda dedi büyük alın aile boyu kullanın daha dezavantajlı oluyo
ollaluna7 afrakevser doktorumuz Incia ya da Siveno önerdi geçen sene Incia almıştım bu sene Siveno aldım