Doktor idrar istedi baktığımda bakteri üreme yazıyor 1 aydır geçmedi sürekli de ilaç kullanıyorum o kadar ağrıyor ki belime vuruyor ilaçta geçirtmiyo bu durum nasıl biticek ya? Yaşayan yok mu doğal yolla işe yarayan bişi yok mu artık korkuyorum böbreğim iflas etcek diye yardımcı olun lütfen çok ağrıyor ya geçmiyor