24 günlük bebeğim var ve sadece memede uyuyor. Yerine koyduktan 10 dk sonra da ağlayarak uyanıyor. Tekrar meme uyku ağlayarak uyanma şeklinde döngü devam ediyor. Emzik vermedim dün geceye kadar ama uyutma açısından bir işe yaradı mı emin değilim. O uyumayınca bende uyuyamıyorum çok bitkin hissediyorum. Bu bebekler meme dışında nasıl uyuyorlar