Merhaba sevgili anneler.
benim oğlum 5 ay 10 günlük.
yaklaşık iki haftadır ek gıdaya geçtik doktor önerisiyle çünkü oğlumun beslenme ile ilgili sorunu var reflüsüne çare bulamadık bi türlü neyse efendim doktor elime liste tutuşturdu ver listemiz yoğurt ve meyve ile başladı.
3 gün mayalı yoğurt verdim.
3 gün elma
3 gün armut
bunları sevdikçe devam ettik Muz verdim bir de
ama iki gün sonra sebzeye geçiyoruz çorbalara yani.
brnim derdim ilk sebzeyi nasıl verdiniz?
şimdi çoğu kişi niye önce sebze ile başlamadın diyecek biliyprym ama doktorun verdiği listeye göre hareket ediyorum açıkcası.
doktor kademe kademe gittiğimiz için yoğurt ve meyveden sonra sebzelere geçeceksin sonra kahvaltı sonra gece muhallebisi dedi.
Geçen biraz bal kabağı püresi yaptım ama oğlum hiiç sevmedi nasıl başlayabilirim bana yardımcı olur musunuz?
buharda pişirip püre mi yapayım?
sularını süzgeçten geçirip mi vereyim bilemiyorum açıkcası.