gulummmmmm ziyangilbihter birliktede uyuyoruz ama eşim vardiyalı çalıştığı için Bazen birlikte uyuyamiyoruz bebeğimiz bazen gece uyumuyor bazen gündüz henüz 2 aylık daha oturmadı uyku düzenimiz hele şuan Tam kucak istediği zamanlar ☺️ eşime sen uyu eğer yetişemez yorulur uykusuz kalırsam senden yardım isterim diyorum bazen o bakiyo ben uyuyorum
forumgurmesi Yürüteç kullanmam diyordum almadım da zaten ama eşimin arkadaşı hediye alıp gelmiş, baktım can atıyor oturmak için 3 ay felan kullandık. Emzik vermem diyordum 3 aylıkken zorla tutturdum😅 Şeker çikolata vermem diyordum onu da vermemeyi beceremedim.😂
papatyagibi forumgurmesi Şeker çikolata vermem diyordum onu da vermemeyi beceremedim.😂 Paketli gıda, abur cubur, seker cikolata vermem diyordum ama bende pek beceremedim o isi. Yoğurdu bile hazır yiyorlar ev yogurdu sevmiyorlar 🥲 Paketli gıda vermiyorduk güya 😂
patlakprezervatif forumgurmesi şekerlerin meyve konsantreli ve vitamin takviyesi olanlarından var isterseniz onu deneyin 🤗
forumgurmesi papatyagibi biz vermesekte illaki dedeler anneanneler babaanneler veriyorlar. E çocuk bir kere tadını alınca nerde görse saldırıyor valla. Bebekken sofrada verdikleri reçele bile kızardım şimdi kendi elimle dondurma çikolata alıyorum.😂
papatyagibi forumgurmesi Bizimkiler beni sınırlarımı asmadılar hiç haklarını yiyemem. Eve kendimize aldıklarımızı gizliden götürmüş benim oglan öyle tanışmış bulundu 😂 Kızımda zaten abiden görüyor biri yer biri bakar olmazdı. 🫠 Kendi elimizle alıyoruz valla yapacak bir şey yok… Cok tüketmedikce illaki tanısacaklardı zaten okul döneminde falan diyorum. Teselli 😆
patlakprezervatif ziyangilbihter emzik vermem demiştim sadece uyurken veriyorum 😃. Ayakta sallamam demiştim bir iki kere yaptım şimdi yastıkla sallayacakmış gibi yatırıp pışpışlayarak uyutuyorum o da binde bir.
forumgurmesi papatyagibi aynen bende öyle teselli ediyorum mesela bugün dondurma yediyse akşama ıspanak yemeği yediriyorum vicdanımı rahatlatmak için😂
forumgurmesi patlakprezervatif benim kızım onun paketinden bile faydalı bir şey olduğunu anlar ve yemez.😂😂
patlakprezervatif forumgurmesi ayyy iyi güldüm 😂 saplı dışarıdaki şekerlere benziyor. Benim bebeğim 3ay 9günlük bakalım biz neler yapacağız. Ben brokoli yediririm diyorum babası bırak oni diye espriler yapıyor 😂
papatyagibi forumgurmesi Ispanak yiyorsa ne güzel 😂 Sagolsun benim sıpalar yemek secme konusunda üstlerine yok.
forumgurmesi patlakprezervatif bende öyle düşünüyordum sebzelerden bir tek ıspanak ve patates ve havuç yiyor. Salatalık bile yemeyen bir bebem var.😂
patlakprezervatif forumgurmesi ne umdum ne buldum 😃. Sadece sebzelerle mi arası yok baklagiller ne bileyim et onlarda iştahlı mı
aselkussum ziyangilbihter 6 ayda yapmam dediğim ne varsa yaptım bakalım daha neler yapicam 😅Annelikte matematik yok malesef 🥲