Arkadaşlar 2 gündür sürekli önlemleri konuşuyoruz fazlaca post açıldı farkındayım ama uyarmam lazım. İlk olarak vestiyeriniz varsa mutlaka duvara sabitletin. Şubat’ta depremde vestiyerler kapıya devrildiği için geç çıkan çok komşumuz oldu. Ben vestiyer diye eşimi darlıyordum bi türlü almamıştık Allah’tan da almamışız depremde 42 günlük bebemle tektim vestiyeri nasıl kaldırabilirdim bilmem. Kapının önüne düşebilecek herşeyi kaldırın lütfen. Ve deprem sırasında kapılar sıkışabiliyo dış kapıya bi çözümüm yok ama en azından yattığınız odanın kapısı açık olsun.
Bir diğeri de bende dün gördüm kıyafetlere kaşe basıyorlarmış. Bebeklerimizin kıyafetlerine basabiliriz isim soyisim TC ve bi yakınının telefon numarası. Malum çok insan çok bebek kayboldu bu önlem çok mantıklı geldi bana. Allahım hepimizin sevdiklerini korusun, topraklarımıza dinginlik versin korktuğumuz senaryolar hiç olmasın inşallah 🙏