Merhabalar,
Bebeğim 3 ay 23 günlük, doğduğundan beri kucak ve meme bağımlısı,gaz sancılarınin arttığı dönemde çok yıprandım,mecburen kucakta sakinleştirmeye çalıştık sanırım alışkanlık kazandı.Son birkac gündür ağlamalar arttı,uykuya çok direniyo,dalamiyor bir türlü,uyudu sanıp gece yatırdığımda kıyametler kopuyor sadece memede sakinleşiyor.Emme isteği daha da arttı,sabaha kadar emiyor arada uyuyor ama ben WC.ye bile gidemiyorum kucağımdan bırakıp anında uyanıyor ve başa sarıyoruz.Sanırım atak böyle bir şey.Sizin bebekleriniz ne zaman 4.ay atağına girdi,ne kadar sürdü ve nasıl atlattınız?Benzer durumda olanlara fayda sağlaması açısından bu başlığı açtım hadi gelin şu zor süreci paylaşalım 🌸