Zor bir süreç biliyorum hatta bu lafı bana söyledikleri zaman deli oluyordum çok sinirleniyordum ama sarılık seviyesi düşüyorsa ve uyuyorsa göğsünden bırakma emsin ya da emmesin o bir damla dahi çekse saatte bir damla çekse gene fayda asla bırakma evet çok yoruluyor insan mahvoluyor ama çocuğunun sağlığı için asla bırakma bırak yatsın göğsünde