dilek19x 7 buçuk aylık oğlum var biberon kullanmayı bilmiyo hiç bi şekilde alıştıramadım bende hep kaşıkla veriyorum suyu o şekilde de hep döke saça oluyo ne önerirsiniz ne alıyım alıştırma bardağı falan olur mu ?
momas dilek19x aventin alıştırma bardağıını kullanıyoruz çok seviyor oğlum ama ilk önce su içmeye alıştırın biberona geniş bir delik açın ağzına sıkın ben öyle alıştırdım