Oykmmkrkn Ateş sorunumuz olduğu için doktorumuz aşıyı küçükken önermedi biraz büyüsün hemen yaparız dedi. Biz dort buçuk yaşında olduk. Doktora gidip yaptırmayı planlıyorum. Kaç doz şeklinde olacak ve ateş yapıyor mu?
58vildan Yine 3 doz yapılıyor tam koruma için. İlk oğlumun zamanında ben sadece b grubu menenjit aşısını yaptırdım. Şimdi 3 oğlum var ve onların bu aşılarını tamamlayacağım bende.