Lohusalık psikolojisi biraz bebeğin zorluğu ile de ilgili aslında yani ben de öyle oldu.Eger bebegim uyumayı sevse sanırım şu an çok daha iyi hissederdim.Hic uyumuyorum,gündüz ve gece sadece kucakta uyuyo,başta gaz sancıları çok yıprattı zaten.Cevremde bebekleri uyuyan anneler bu psikolojide değil mesela,kendilerine de vakit ayırıyorlar,sosyal hayatları da var ama ben aksam üstü olunca tüm gecenin yorgunluğunu yaşayacağım için kalbim sıkışmaya ruhum daralmaya başlıyor.Tek çocuk bile çok zorken ben 2 çocuk yapabilenlere çok şaşırıyorum,hele ki sizin gibi desteksiz,ailenizden uzak yaşarken.Allah yardımcıniz olsun,geçecek diyorlar hep umutla bekleyeceğiz sanırım başka çare yok .Çok şükür sağlıklılar 🌸