Mks Ahhh Allah yardımcınız olsun, durumunuz sonradan mı bozuldu? Eşiniz işsizmis inşallah kolaylıkla iş bulur ama bu dönemde 3 çocuk yapmak akıl işi değil maddi güç yokken.Yargilamiyorum ama şu an siz acısını çekiyorsunuz çünkü devlet okulları zor cocuklarla ilgilenmiyor maalesef siz de yaşıyorsunuz bu durumu.Siniflar kalabalık,ben cocuklarin eğitim gördüğü bir yerde çalıştım yıllarca,devlet okulundan geliyorlardı,sınıflar kalabalık öğretmenler isyanda bı de zor cocuklarla baş edemiyoruz diyorlardı tabii insandan insana da değişir bu bazıları daha özverili bazıları daha umursamaz o konuda haklısınız