Merhaba arkadaşlar bebeğim bugün dört aylık oldu meme reddi ve mama reddi yaşıyoruz zaten biberonu çok alıştı sütümü sürekli sağip veriyorum memeye nasıl alıştıracağımı bilmiyorum ve benim için bu zor oluyor bunun için ne yapmalıyım ve almak istemediğinde nasıl vermeliyim tecrübesi bilgisi olan önerisi olan lütfen yardımcı olursa sevinirim