Merhaba benim kızımda o dönemler o şekilde kalkıyordu hatta bende artık uykusuzluktan çok sersemlemiştim ama dişler arka arkaya geliyor ve haliyle bizden rahatlamaya çalışıyorlar bencede biraz dayanabilirseniz dayanın yatmadan önce bir çay kaşığı ağrı kesici veriyordum ben birde tetagil ile dişlerini kaşıyordum o biraz iyi geliyordu 22 aylıkken de sütten kestim 1,5 hafta oldu inanın şuan deliksiz uyuyor o yüzden yolun sonunda ışık var biraz daha sabredebilirsiniz